Zásilkovna Vám doručí zásilku obvykle následující den po jejím přijetí do přepravy. Doručování probíhá v pracovní dny. Při podání zásilky budete informování prostřednictvím SMS a e-mailem, kde bude uvedeno i sledovací číslo zásilky.
Doručení na adresu
Zásilka bude doručena přímo na Vaši dodací adresu. O přesném termínu doručení Vás bude Zásilkovna informovat pomocí emailu a SMS.
Večerní doručení v Praze
Pokud jste v objednávce zvolili tuto možnost, zásilka Vám bude doručována ve večerních hodinách mezi 18. a 22. hodinou.
Vyzvednutí zásilky na pobočce (Z-pointu)
Vyzvednutí je možné v rámci otevírací doby vybrané doručovací pobočky Z-point.
Mapa dostupných poboček Z-point zde.
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
- Sledování trasy
- Informační linku přepravce: 216 216 516
Pozor, pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesílána zpět.
Pokud nemáte zrovna čas, žádný problém, úložní dobu lze prodloužit.
Jak prodloužit úložní dobu zásilky?
Prodloužení úložní doby zásilky lze provést těmito způsoby:
- ve webovém trasování zásilky (klikněte na tlačítko PRODLOUŽIT ULOŽENÍ a zvolte datum, do kdy chcete úložní dobu prodloužit)
- v mobilní aplikaci Zásilkovna (u zásilky v appce klikněte na tři červené tečky a poté na volbu Prodloužit)
- prostřednictvím chatbota (klikněte na červenou ikonu vpravo dole kdekoliv na webu zasilkovna.cz)
- kontaktováním zákaznického servisu
Jak vyzvednout zásilku ze Z-boxu
Pokud jste si vybrali jako místo doručení Z-box od Zásilkovny, budete po doručení Vaší objednávky do vámi vybraného Z-boxu informováni SMS zprávou a e-mailem.
Na Z-boxu nenajdete žádné displeje, ani tlačítka. Vše proběhne na Vašem mobilním telefonu. Než vyrazíte natěšení k Z-boxu, v klidu domova si nainstalujte aplikaci Zásilkovna a zaregistrujte se. Bez aplikace se neobejdete.
Po příchodu k boxu je třeba:
- zapnout Bluetooth
- zapnout polohové služby GPS
- otevřít aplikaci Zásilkovna
Po otevření aplikace Zásilkovna se schránka s Vaší objednávkou automaticky otevře. Aplikace Vám bude ukazovat na displeji telefonu pokyny krok po kroku. Celý výdej zásilky by měl trvat podle Zásilkovny cca 10 sekund.
U zásilky, která míří do Z-BOXu, máte na vyzvednutí máte 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.
GLS Vám doručí zásilku obvykle následující den po jejím přijetí do přepravy. O odeslání zásilky Vás budeme informovat. Doručování probíhá v pracovní dny.
V den doručení obdržíte zprávu obsahující informaci o plánovaném čase doručení (dvouhodinové rozmezí). Zpráva zahrnuje také telefonní číslo doručujícího řidiče, se kterým lze konzultovat podrobnosti dodání. V případě nezastižení je možné dohodnout uložení zásilky v nejbližším GLS ParcelShopu (výdejním místě) nebo využít opakovaného doručování. Dobírku je možné kurýrovi platit kartou.